Мета: Національний цирк України є провідним осередком надання широкого кола культурно-мистецьких та інших послуг для різних верств населення. Індикатори досягнення мети:
|
|||
Стратегічна ціль 1: Послуги, що надаються ДП «Національний цирк України» є затребуваними в українському суспільстві. Індикатори досягнення мети: § % відвідувачів, задоволених наданими послугами; § кількість отримувачів послуг |
Стратегічна ціль 2:
ДП «Національний цирк України» формує позитивний імідж українського циркового мистецтва на міжнародній арені. Індикатори досягнення мети: § кількість згадувань про ДП «Національний цирк України» в зарубіжних ЗМІ, соціальних мережах та інших інтернет-джерелах; § кількість зарубіжних артистів цирку, які взяли участь у заходах ДП «Національний цирк України»; § кількість зарубіжних експертів, які відвідали фестиваль «Київська циркова весна» та інші програми. |
Стратегічна ціль 3:
Діяльність ДП «Національний цирк України» впливає через суспільство на формування державної культурної політики. Індикатори досягнення мети: § Кількість нарад, круглих столів, громадських обговорень стосовно формування державної культурної політики в галузі циркового мистецтва, в яких взяли участь працівники ДП «Національний цирк України»; § Кількість прийнятих нормативно-правових актів, в розробленні яких брали участь працівники ДП «Національний цирк України». |
|
Операційна ціль 1.1:
1.1. ДП «Національний цирк України» зберігає традиції українського цирку, виробляє впізнаваний сучасний мистецький продукт та надає якісні послуги. Індикатори досягнення мети: § % відвідувачів, задоволених наданими послугами; § кількість проведених культурно-мистецьких заходів. |
Операційна ціль 2.1:
ДП «Національний цирк України» створює конкурентоздатний цирковий продукт для міжнародного циркового ринку. Індикатори досягнення мети: § кількість номерів та атракціонів, які взяли участь в міжнародних фестивалях; § кількість призів, які одержали артисти цирку, виконуючи на міжнародних фестивалях атракціони та номери, створені ДП «Національний цирк» . § кількість номерів, атракціонів, які виїхали за кордон. § кількість країн, куди виїхали атракціони та номери |
Операційна ціль 3.1:
ДП «Національний цирк України» є головним експертом під час формування державної культурної політики в галузі циркового мистецтва. Індикатори досягнення мети: § кількість нарад, круглих столів, громадських обговорень стосовно формування державної культурної політики в галузі циркового мистецтва, в яких взяли участь працівники ДП «Національний цирк України»; § кількість прийнятих нормативно-правових актів, в розробленні яких брали участь працівники ДП «Національний цирк України». |
|
Захід 1.1.1:
Здійснено просвітницькі заходи, присвячені популяризації традиційного циркового мистецтва |
Захід 2.1.1:
Забезпечено умови для створення нових номерів та атракціонів. |
Захід 3.1.1:
Забезпечено діяльність постійно діючого дистанційного клубу з питань розвитку циркового мистецтва |
|
Захід 1.1.2:
Створено високопрофесійні (зокрема тематичні) циркові програми
|
Захід 2.1.2:
Забезпечено продюсування створених номерів та атракціонів. |
Захід 3.1.2:
Забезпечено участь працівників ДП «Національний цирк України» у розробленні нормативно-правової бази стосовно розвитку циркового мистецтва. |
|
Захід 1.1.3:
Організовано якісні культурно-мистецькі, спортивно-розважальні та інші заходи
|
Захід 3.1.3:
Забезпечено участь працівників ДП «Національний цирк України» в конференціях, комісіях, експертних радах, засіданнях за круглим столом тощо стосовно розвитку циркового мистецтва, а також діяльності громадських об’єднань, творчих спілок відповідного спрямування. |
||
Операційна ціль 1.2:
Розроблено і реалізовано ефективну систему продажу квитків на мистецькі заходи, які організовуються ДП «Національний цирк України». Індикатори досягнення мети: § кількість проданих квитків; § кількість відвідувачів; § середній % відвідувань.
|
Операційна ціль 2.2:
Створено бренд «Київська циркова весна». Індикатори досягнення мети: § кількість згадувань про фестиваль «Київська циркова весна» в ЗМІ, соціальних мережах та інших інтернет-джерелах; § кількість відвідувачів; § кількість імпресаріо, які відвідали заходи фестивалю «Київська циркова весна». |
Операційна ціль 3.2:
Діяльність ДП «Національний цирк України» консолідує циркову спільноту та формує громадську думку в сфері циркового мистецтва. Індикатори досягнення мети: § кількість переглядів офіційних сторінок ДП «Національний цирк України» в соціальних мережах; § кількість позитивних коментарів на офіційних сторінках ДП «Національний цирк України» в соціальних мережах; § % позитивних результатів соціологічного дослідження щодо діяльності ДП «Національний цирк»; § % позитивних публікацій в ЗМІ, соціальних мережах та інших інтернет-джерелах про українське циркове мистецтво. |
|
Захід 1.2.1:
Впроваджено нову систему продажу квитків з використання модернізованого сайту та кас ДП «Національний цирк України» |
Захід 2.2.1:
Забезпечено щорічне проведення проєкту «Київська циркова весна» |
Захід 3.2.1:
Циркову спільноту Залучено до участі в заходах ДП «Національний цирк України». |
|
Захід 1.2.2:
Створено систему залучення глядача зокрема за допомогою: модернізованого сайту, СММ реклами, адресної розсилки, гнучкої системи знижок, сертифікатів, партнерських абонементів тощо. |
Захід 3.2.2:
Забезпечено відповідний вплив на громадську думку зірок, медійних осіб та ЗМІ. |
||
Операційна ціль 1.3:
Заходи ДП «Національний цирк України» відвідують представники різних вікових категорій та соціальних груп. Індикатори досягнення мети: § % відвідувачів різних вікових категорій та соціальних груп; § кількість людей з інвалідністю, які відвідали заходи. |
|||
Захід 1.3.1:
Створено умови для залучення молодіжних об’єднань, інших вікових та соціальних груп |
|||
Операційна ціль1.4:
в будівлі ДП «Національний цирк України» забезпечується якісний сервіс, вона є комфортною для відвідувачів і працівників Індикатори досягнення мети: § % відвідувачів, задоволених сервісом та комфортом; § % працівників, задоволених сервісом та комфортом |
|||
Захід 1.4.1:
Створено ефективну організаційно-управлінську структуру ДП «Національний цирк України» |
|||
Захід 1.4.2:
Створено електронну інформаційно-технічну систему функціонування ДП «Національний цирк України» |
|||
Захід 1.4.3:
Створено відділ харчування та роздрібної торгівлі |
|||
Захід 1.4.4:
Здійснено капітальний ремонт будівлі ДП «Національний цирк України» та створено зовнішню інфраструктуру |
|||
Захід 1.4.5:
Створено музей ДП «Національний цирк України», зокрема інтерактивний |
|||
Операційна ціль 1.5:
Послуги, які надає готель «Будинок артистів цирку», сприяють здійсненню основної діяльності ДП «Національний цирк України» та розвитку циркового туризму.
|
|||
Захід 1.5.1:
Створено електронну інформаційно-технічну систему функціонування готелю «Будинок артистів цирку» |
|||
Захід 1.5.2:
Створено умови для комфортного проживання в готелі «Будинок артистів цирку» |